The cake is a lie!

Cthulhu themed mug
Filled with water oh so cold
Minty chocolate cake

Söndag i Stockholm
Mirick går på bögcafé
Bella lurar där

Låter ovanstående två dikter vara essenssen av vår haikusession idag. Jag och Christoffer var lika poetiska och inspirerade som alltid, skrev haiku om saker vi hade om och kring oss. Episkt! (dock inte lika episkt som vår fina Embraced by Cthulhu-haiku vi skrev för ett par år sedan)

Minty chocolate cake var för övrigt min mintkladdkaka jag hade med mig idag. Fick i mig ett par bitar själv och delade med mig av resten till trevliga människor som förtjänade kaka. Hade planerat att baka muffins till imorgon men orkar faktiskt inte, funderar på att sätta mig och läsa manga istället. Egentligen lite för nördigt för mig, men wtf.

Fått en hel del uppskattning för nya hårfärgen idag; kom dock just ur badet så den är mer godisröd nu än tidigare då den bara var coolt knallröd. Fortfarande en bra färg, haha, men oj. Jag räknar med att behöva färga om det relativt ofta nu, men färgen var ju förvisso så billig så det är ok :)

Jag gick från Harley Quinn-blond till Poison Ivy-röd. Jeepers creepers, Batman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0