Stand before the gates and watch Necropolis

Jag måste sluta vara såhär trött när jag vaknar... it ain't even cute! Eller, när jag vaknar? Heh! Jag vaknar ju inte, det var ju det som var problemet :P

Nu skall jag pvp:a lite och sedan skall jag ta mig till affären. Funderar på att ta med mig min kamera och fotografera lite höstlöv innan det är försent. Det är ju så fint när det är gult oh rött ute. Som eld. Och som alltid älskar jag lukten av död och förruttnelse. (mina fingrar är inte riktigt med idag, jag har stavat fel ett stort antal gånger hittills i denna korta lilla text. illa :S)
I alla fall är det alldeles för lite uteliv för mig just nu. Jag mår bättre av lite frisk luft än att sitta instängd vid datorn hela dagarna just nu. Så jag skall slå mig själv i huvudet och gå ut ^^
Men först... pvp! Saknar ju bara 6500 honor för att köpa nytt huvud till Ghoul :) Det ni ^_^

Kanske ta ett bad sedan också... Mjuka upp kroppen lite. Fingrarna är ju bara stela, jag är också stel. Och mitt vänstra pekfinger gör FORTFARANDE ont. :/ Jag förstår bara inte vad som har hänt med det... Det gör inte så ont att det är någon idé att gå och kolla upp det, men det är ju ändå irriterande när man inte riktigt kan göra vad man vill med fingret. Okej, det där lät lite fel, men jag har sagt värre. (Does "Hur stor är ditt ass egentligen Eric? Jag börjar bli trött i fingret..." ring a bell? :D)

Now... OFF TO ARATHI BASIN! Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0