Sitting, waiting, wishing

Men helvete också. Regnet igår har bestämt sig för att kortsluta min iPod, så jag måste åka tåg utan musik :S JAG BLIR TOKIG. Världen är ute efter att få ihjäl mig med minsta personliga inblandning möjlig, argh argh argh. Jag vill ju ha min musiiiiik :(
När jag sitter och "jobbar" i nio timmar MÅSTE jag ju kunna få lyssna på musik till och från jobbet? Jag är ju beroende av att få höra på musik :S Nath skall strax gå upp, får peta på honom och se om det finns någon räddning på mitt problem...
För övrigt regnar det idag också. Blargh.

(jag har inget emot regn, jag har bara något emot att få min iPod kortsluten och dödad :S)

Drömde om Tobbe&Jimmy, bland annat. Radarpar. Kan ju dock understryka att det INTE hade med sex att göra, iochmed de senaste nätternas aktiviteter i mitt lilla drömland. Nej, jag skulle bara köpa hästar ihop med dem, tror jag. Och så hade jag något jättekul skämt som min familj dissade totalt. Man kunde nog bara väcka folk när siffrorna stämde också, och Anja var nog också där?
Lagom knarkat, som vanligt här i framtiden.

Nu är det hoppa-i-sängen-så-att-Nath-går-upp-dags!

Kommentarer
Postat av: Anja

Låter som en spännande dröm ;D

2008-11-11 @ 12:50:52
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Zombie

Haha ja ^_^ De flesta av mina drömmar är :)

2008-11-11 @ 18:19:39
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0