Let me see you stripped

Det kommer bilder på håret vid första bästa tillfälle! Jag har ju mer färg hemma, ni behöver inte oroa er. Det skall vara rött ett tag nu :)

Hemma från jobbet, trött men ja, det är jag ju alltid ;)

Har idag tagit på mig en massa arbete, så har jag inte för mycket att göra redan imorgon så lär ju måndag vara pest och pina ;) Ohwell, så fort jag får in vanan på allt så kommer det jag har att göra nu att vara intet och noll, och det kan inte vara allt för lång tid tills jag faktiskt kommer in i det hela på allvar ^_^ Jag ÄR snabblärd, jag är bara lite småseg i starten innan jag är 100% säker på vad jag gör ;) Så, jag passar på att utnyttja mitt team så gott det går nu; det känns som att jag bara är ett steg ifrån att sitta i deras knän och be om hjälp, haha :P

Var förbi Ica och hämtade Åsas julklappar på vägen hem, så jag skall ner och laga mat samt slå in dem. Ja, förresten, vi fick ju julklappen från mamma idag. Får försöka att inte låtsas om den förrän om en månad, men å andra sidan kan det vara lite svårt att INTE reagera på att det står en helt ny side-by-side i vårt kök. Oops.  Det fick jag ju inte veta ;)
Vet ju vad jag får av pappa också, eftersom jag fick beställa den själv :P OCH jag vet vad jag får för mig själv av mamma, eftersom jag fick välja det också. Jag är ju glad att jag får precis vad jag ville ha, men ibland saknar jag att inte veta vad det ligger i paketen innan man öppnar dem...

Julfest på jobbet imorgon. Julmat, hoppas jag. Mmrrrr, julskinka <3
Dagen börjar dock en halvtimme tidigare än vanligt med team-möte. Jag missade det förra veckan eftersom min TM missade att säga det till mig, så det var lite pinsamt att svansa in en kvart efter mötets slut och låtsas om ingenting. (låtsas och låtsas, jag visste ju om ingenting :P)

Nej, nu är jag hungrig! Och så måste jag tvätta lite. Och sådana saker. Eep. Allt skall göras innan tio ikväll, då är det Hell's Kitchen! Skall även försöka hinna med att skriva ett brev jag lovat Amanda att jag skall skriva åt henne; Det kommer gumman! Hinner jag skriva det ikväll så vore det superbt :)

För övrigt har jag idag känt mig ytterst flatchested, eftersom jag när jag köpte denna klänning valde att den skulle sitta snyggt över midjan istället för över bysten, och med sitt icketöjiga tyg så bestämde den sig för att trycka in allt där den är lite för liten. Detta har en verkan i att när jag andas riktigt djupt har a) brösten under hakan och b) bröst som är stenhårda. Jag satt och pillade på hyllan på tåget, haha, men jag tror inte att någon såg ^_^

Kommentarer
Postat av: Dddididi

JAG KAN PILLA PÅ HYLLAN ;) HRR HRR HRRR

2008-11-28 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0