I've been hit in the head and left for dead

Hemma igen. Första arbetsveckan avklarad!
Idag fick jag till och med göra något, wohoo! Frågade Eshan om jag inte kunde få prova att skicka några mail, och han hoppade ur stolen på studs, haha ^_^ Fick leka med fyra case, ett blev löst och de andra verkade rätt också. Skitbra! Kände mig kreativ och mer positivt faktiskt, jag måste ju få göra saker för att inte ruttna på saker... Jag blir alldeles för snabbt uttråkad.

Nu skall jag svida om till något som är enklare att röra sig i och sedan skall jag städa av här hemma. Vid tillfälle skall jag ta mig till affären och införskaffa någon form av ätbarheter, eller som jag brukar säga: jaga, döda och äta någon form av djur.

För övrigt bjöd jag på booty idag. Jag glömmer alltid bort att den här kjolen hamnar kring halsen på mig när det blåser ute, så någon random kille blev säkert glad av att få se min rumpa i morse. Jag har ju strumpbyxor och hela kittet på mig, men ändå. Annars blev han väl ledsen då, men vem bryr sig egentligen? :P

Lyssnar på mysig musik och slappnar av. Bortsett från att en nerv i halsen är elak mot mig så mår jag ...bra ^_^
Men nu är det dags att sätta igång! Chop chop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0