I'm getting older, too

Frusen. Morgnar är för kalla för en odöd som mig, jag föredrar sängens värme framför golvens bitande kyla och badrummets fimbulvinter. Ge mig en extra hud eller ett varmare hus så vore jag en gladare zombie. The end.

Ungefär så är det. Ute regnar det och lär vara lika ilsket kallt som tidigare morgnar den här veckan, och jag känner mest för att försöka iklä mig sängen och väggarna här hemma och se ifall jag kanske slipper skaka mig sönder och samman den HÄR morgonen.
Nathaniel ligger, som vanligt, kvar. Det är bara jag som vill ha den där extra halvtimme varje morgon, för att fixa mitt hår, skriva i min blogg och läsa mina serier. Ibland duschar jag också, men jag har en spirande misstanke att om jag har mitt hår i närheten av vatten den här morgonen kommer att jag att förvandlas till en isig Medusa med istappar istället för ormar på skallen. Woop-de-doo.

Igår precis innan jag slutade för dagen var det skrivbord som numera är mitt urplockat, och för att markera mitt revir ställde jag min mugg och min Magic-lek där. Idag skall jag sätta dit en bild på Graves och Doyle samt en chibi-Chewbacca. Skall skaffa en chibi-Stormtrooper (mjau!) vid tillfälle så kan de ha krig med varandra. Det var i alla fall planen, jag visade Nath med ljudeffekter och rörelser igår, men jag får nog skippa ljudeffekterna om jag har en kund på tråden ;)

Hade ett problem igår, som jag inte tänker skriva om här av vissa förståeliga skäl (fel folk läser) men det har förhoppningsvis löst sig. Jag var ledsen, Nath försökte skratta bort mitt problem men förstod att det var fel tillfälle att skratta.
Hatar när sådant händer. Inte att Nath skrattar, utan det som hände innan, mitt lilla problem. ._.
Sad panda.

Nu skall jag leta rätt på någon form av byxor och sedan hitta på vad jag skall göra med mitt hår idag. Luggen i all ära, men på sätt och vis sätter den hinder för mig att göra vad jag vill med det där blonda jag har längst upp på skallen... Jaja, jag ser ju ganska bra ut iaf :)

Tjipp och hej

Kommentarer
Postat av: t00b

Hahaha... Schysst kommentar "Sanna" gjort... Ogillar såna människor...



Men till det jag tänkte skriva innan jag såg det där... Varför kan vi inte få vinterpäls så vi överlever vintern?

2008-11-19 @ 19:51:07
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Zombie

Sanna är extremt raderad eftersom hon tydligen missade min fina lilla disclaimer här ;)



Vinterpäls... Eller helt enkelt kunna gå i lupus, haha ^^ (du spelar väl Werewolf?)

2008-11-19 @ 23:18:57
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0