I can't stop myself

Nyduschad och iklädd en av mina nya tröjor. Mamma och Nath sover på varsitt håll, jag lyssnar på lökig musik och skall strax ta en kik på mina serier.
Jag erkänner att min blogg inte är lika kul nu när jag bara skriver när jag går upp och när jag kommit hem från jobbet, det finns inte så många spännande betraktelser att ta då, helt enkelt. Jag kommer ju på en del kul saker när jag går runt och tänker, men sedan försvinner de innan jag hinner sätta dem på pränt och det är ju inte helt vettigt...


En sak kan jag dock berätta:
Jag och Nath gick hem från tåget en halvruskig eftermiddag för ett par veckor sedan, och började diskutera hår.
"När folk frågar vilken färg på håret du har brukar jag svara att du nog har rött eller blont hår" erkände han, och jag skrattade lite åt honom eftersom jag har varit blond i ett halvår nu.
"Jag brukar själv ha svårt för ögonfärg" sade jag som svar, och efter lite eftertanke "säg vad jag har för färg på ögonen utan att kika efter!"
"De är ...blåååååå" nej "bruna!" nej "uh..." /facepalm

Han säger ju sig tycka så mycket om att titta in i mina ögon, men har tydligen aldrig reflekterat över att de är GRÖNA och inte BLÅ.
Stöddigt bad han mig svara på vad HAN har för färg på ögonen, och jag svarade rätt.
Ibland är han bara för söt :3


Kikar på julklappar till Jahna. Måste även komma på vad i helskotta jag skall ge min egen familj i julklapp; jag har INGEN aning alls på vad de kan vara sugna på :S Får be mamma ge mig en önskelista så skall jag göra lite kvalificerad shopping sedan.
Urgh.

Kommentarer
Postat av: Dddididi

vem är den stora julklappen till!

vad har ni köpt till mig!

får jag öppna det imorgon?

jag har köpt paket till er ^__^

säger ni så säger jag vad som har inhandlats :D

2008-11-20 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0