Ghouls just want to have fun

So far, so lagom seg dag.

Jag gick upp halv åtta, tänkte ägna dagen åt pvp och sådant men kom i sista sekund på att det kommer ju en patch idag = man kommer inte åt servrarna förrän 11. (det är ju onsdag också, så patch eller ingen patch hade jag inte kommit in ändå...)
Var hungrig och trött, ville sova eller äta eller bada men visste att jag skulle få ett viktigt samtal någongång under dagen, så jag ville inte distrahera mig och råka missa det. Istället läste jag igenom ett par webcomics jag inte ägnat en tanke på ett tag (samt gick igenom dagens skörd av uppdaterade webcomics och bloggar, såklart) innan servrarna äntligen öppnade vid elva. Sedan har jag i stort pvp:at hela dagen, och det var precis lika slött som det låter.
Vid tre fick jag äntligen mitt samtal (det som handlade om att jag skall på arbetsintervju på fredag) och sedan pvp:ade jag lite till.
Nyss var jag nere och städade lite i köket, nu är jag tillbaka och skall pvp:a. Igen. Jag behöver 4 AB marks samt typ 9k honor för mina nya axlar, sedan kommer Ghoul att vara så sjukt snygg att jag vill äta upp henne :) (söt som sjutton är hon ju redan ^_^) Jag är bara så FRUKTANSVÄRT DÖDSTRÖTT på AB :S



Ghoul i sin pvp-outfit. Merciless head (från idag) och merciless robe, samt brutal gloves.




Såhär supersöt är min lilla gullunge i sitt pve-gear :D
Nya frisyren <3

Kommentarer
Postat av: t00b

Ah, ja men då har du ju pengar till att betala skatten i alla fall ;)



Ett superstort tack på förhand! :D

2008-11-05 @ 20:25:05
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0