fsck

Lite dåligt humör. Var i affären, hittade blockljus som det var 30% rabatt på, kassörskan trodde mig inte. "Du får visa" sade hon, och sedan fick jag gå med henne genom hela djävla affären för att visa den tomma kartongen på reahyllan, eftersom de fyra jag tog var de sista som fanns. Sedan ville hon dubbelkolla så att de inte stod tillsammans med de andra blockljusen? Lagom irriterad, kom på hemvägen på att jag skulle ha sagt skit i det och gått istället, om hon nu tänker tro att jag försöker lura henne på typ trettio spänn för ljus. ARGH.

Cyklade förbi tre snorungar hem, en av dem tyckte att det var jättekul att springa bredvid mig med sin cykel när jag cyklade upp för en backe. Jag vet att han tyckte att det var jättekul eftersom han fulgarvade hela vägen upp, och stirrade fult på mig. Jag hade lust att säga åt honom att han var den fulaste unge jag sett (SANT!) men orkade inte bry mig om att bråka med snorungar. Helst hade jag velat krossa honom. Med en sten eller något. Fanskap, orka med ungar som har noll och ingen respekt? När jag var i den storleken var jag livrädd för alla som var ett år äldre och uppåt, numera bråkar ungar med vem som helst, även fast man är 14 år äldre...

Nu skall jag snart äta pizza och sedan skall jag ta på mig bekväma kläder och dansa och städa och fixa. Det blev fint med nya ljus här hemma, jag har ju eldat upp de gamla nu.

Men argh, irriterad ändå. Världen bråkar med mig! >_<

Kommentarer
Postat av: Anja

Naaw, vännen då! stor kram Jag kan komma och dammsuga om du vill! :D P.S Jag tror killen blev glad för att din kjol åkte upp ;DD

2008-11-14 @ 21:44:47
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Zombie

Jag tycker om när du dammsuger åt mig <3

2008-11-14 @ 21:57:48
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0