Don't you wanna ride the educated horses?

Jag drömde att jag var höggravid, så gravid att jag skulle kunna få ur mig ett barn när som helst. Jag minns inte så mycket annat från drömmen, jag minns mest magen.

Rollspel igår kväll, vi tar oss framåt. Hela gruppen känns som en comic relief, haha, men vi har ju kul i alla fall. Eller, JAG har ju i alla fall kul, jag vet inte vad de andra tycker. Fast de verkar å andra sidan glada så.
Rollspel en gång i veckan känns nästan lite litet, men vi kommer ju i Januari att komma igång med den andra spelgruppen också (Warhammer) så jag får försöka stå ut fram tills dess ;)

Idag skall vi få julklappen vi gemensamt får av min mor levererat till oss, så Nathaniel har tagit ledigt från jobbet eftersom julklappen dyker upp random tid mellan nio och tre-ish, men bara en halvtimmes förberedelse tillgodo. Alltså skall jag åka till jobbet själv och se ifall jag orkar bry mig om att äta eller inte :P
I vanliga fall behöver jag ju ha en Nathaniel som motivation; att äta ensam är inte min kopp té så det finns alltid en risk att jag struntar i det. Vi får se, jag skall försöka vara snelhest och äta lite så att han slipper bli sur eller något :P Kanske är någon på mitt team som kan offra sig på att äta ihop med mig?

Ikväll är Nath på Blood Bowl-turnering så jag skall hämta ut julklapparna till Åsa som kom till postkontoret i måndags, och sedan skall jag nog ta ett långt bad innan jag skall se på tv. Skall nog spela lite också, kanske, eller göra om designen på min blogg eller något. Jag känner mig ganska kreativ faktiskt. Vi får se.

Mitt hår är fortfarande rött, men det tappar ur mer och mer av det där ZOMG REDZ varje gång jag duschar det. Eep!
Julfest på jobbet imorgon, men orka färga håret bara för det? :P

Snön är borta, förresten. Det var ett kort men koncist besök.

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag vill se hur du ser ut i det röda håret! :D Det måste va wtf snyggt ^^

2008-11-27 @ 11:04:48
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Maritha

Skynda dig och lägg in en bild på ditt röda hår, innan färgen går ur!

2008-11-27 @ 17:11:06
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: t00b

Här är jag :) Har inte haft något vettigt att skriva om de senaste dagarna =p

2008-11-27 @ 17:49:57
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0