Torn

Mitt hår är lite ...well, kvistigt, kanske man kan säga. Det är lite sådär krispigt och går nog av om man bryter det ;)

Har ägnat kvällen åt att lägga pussel; är inte ens halvvägs nu ett par timmar senare. Det är djävligt svårt, men blir snyggt när det är klart. Plus att man fick lim till! Nath sade att vi kunde rama in bilden sedan när jag är klar :) Han har å andra sidan ägnat sig åt att måla en Warhammer Fantasy-miniatyr, så vi har varit ytterst pyssliga båda två!

Märkligt nog på väg att logga in i WoW, skall bjuda in Carolines karaktär till guildet i hopp om att hon stannar och levlar upp hos oss ;) Gör det dock lite inkognito på en av mina mer diskreta karaktärer; Ghouliette, Näsblod och Träl är alla tre sådana där folk vet är jag, och jag har ingen lust med 25 whispers just nu ;)

Jaja, off to bed. Nath är i duschen så han lär vara sådär härligt slemmigt fuktig när han kommer ut, rawrr ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0