Pr0n

Det känns ju lite som upplägget till en porrfilm när man är ung kvinna, ensam hemma, och får besök av random manlig tekniker, i det här fallet en anställd hos Dell som skulle fixa min dator så att den slutar stänga av sig när jag farmar primals i Nagrand. (<< lång mening!)
Tji fick i alla fall han när jag öppnade dörren i sliten Misfits-teeshirt och pyjamasbyxor, med håret i en slarvig tofs och utan tillstymmelsen till smink. Hade jag orkat hade jag väl till och med morrat, haha. Jag är inte helt charmig tidigt (klockan nio!) om morgnarna, to say the least.

Skall snart klä på mig någon form av riktig outfit och ta mig ner till Lund för att kika på brödrost åt Eric samt födelsedagspresent åt Leo. Jag misstänker att jag har helt tappat bort Amandas födelsedag också, och att den antingen redan varit eller är snart, och det känns ju också lite pinsamt att inte ha koll på. Kan inte hitta henne på Hitta.se heller, så jag får nog se till att fråga henne (eek!) och fixa en present till henne nästa gång vi ses, helt enkelt.
Jag behöver börja skriva ner folks födelsedagar, i synnerhet när det är födelsedagar tillhörande de människor jag tycker bäst om här i världen.

Min nacke gör ont, men jag är glad ändå, för när datorn var fixad var jag ENSAM på elemental plateau. Nu, 400g senare, sitter jag och spinner som en nöjd katt. 6 primal air och 3 primal fire är inte något man sörjer över att ha i väskan ;)

För övrigt ställer jag mig lite fundersam till det här, eftersom det inte känns helt stabilt att peka ut och skratta åt en hel subkultur. Har man otur säger nämligen den subkulturen FARK OFF och även fast IKEA är ett företag med många många kunder är det kanske inte helt bra om ett stort tusental av dem bestämmer sig för bojkott... Ohwell.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Närrö, och riktigt nöjd med det är jag, att jag inte hittas :3



Men tänk efter - fina "fyrverkerier" hade jag, år 2001... inga amerikaner tror mig när jag säger det... och det har inte varit än... Dun dun dunnnn!





Ser fram emot att ses ^-^

2008-07-28 @ 00:54:10
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0