Nothing has ever scared me yet

Tillräckligt storslagen uttråkan kan kanske få en att börja posta här igen. Det är ju bara ett par månader sedan sist... *visslar*

Idag spenderas med att hosta lungorna ur mig, slöglo auktioner på eBay och Tradera samt fundera på att allvarligt talat städa av undervåningen innan Nathaniel kommer hem.
Gårdagen spenderades, istället för att slipa grindstolpe och måla denna, på soffan med Kärlek i famnen och hela två Re-Animatorfilmer att se på. (Re-Animator Unrated och Bride of Re-Animator). Kan ju då förresten tillägga "ivrigt vänta på mitt paket från sfbok.se" på listan över vad jag gör idag, då jag har beställt lite trevlig Lovecraft-litteratur att roa mig med.

För tillfället har jag lagt WoW på is; just nu vill jag bara ta en paus och slippa stressa. Jag är fortfarande webmaster över vår hemsida och vårt forum, men att inte hela tiden känna sig tvungen att faktiskt logga in och SPELA gör att jag känner mig lite mer down to earth. Därav läsandet; jag har börjat ta mig igenom mina mest älskade bokserier istället för att spela, och det har fått mig att känna mig en aning gladare inombords. Förra veckan blev det Paksenarrion-serien, och Live Ship Traders. Funderar på vad jag skall läsa när jag är klar med Terry Pratchettboken jag började på igår; hinner Lovecraft-böckerna komma innan jag har läst ut (yeah, as if...) så är ju valet inte särskilt svårt. Annars får jag dra igenom en Pratchettbok till i väntan på spännande tider.

Det var lite om nu. Annars har jag inte så mycket mer att tillägga just nu. Live long and prosper, jag kanske skriver mer här sedan. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0