Dead but dreaming

Leker lite med designen. Måste ju vara åtminstone liiite nyskapande nu när jag väcker den här gamla bloggen till liv igen, inte sant?

Tagit bort alla länkar. Stoppar in nya en vacker dag, men inte nu. Nu skall jag fundera på huruvida jag skall gå och sova lite eller inte... Lyssna på kul musik och att pilla på bloggen är ju alltid kul, så det känns inte helt lockande att avgå mitt i allt.

NP: HPLHS - Tentacles (från A Shoggoth on the Roof)

Skriv en kommentar eller något. Enligt statistiken har jag i alla fall 18 om dagen som glider förbi här, även fast bloggen varit inaktiv sedan i typ julas :P

Kommentarer
Postat av: Kärleksmonster

Yay! kärlek har börjat skriva igen...

2008-07-07 @ 12:50:16
Postat av: Zombie

Ahyeah, there's no escaping me nau :)

2008-07-07 @ 12:53:07
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0