I am your mother!

Alltid intressant att få nyhetsbrev om HUGE LIGHTSABER SALE och samtidigt tänka att det hade ju inte varit helt fel med en egen lightsaber, helst en lila... Haha ^_^
De som skickar mig det nyhetsbrevet har alltid så intressanta saker till salu; vad sägs om en människohög figur föreställande Optimus Prime, eller små söta Alien vs. Predator-bobbleheads? :D

Jag tror jag behöver börja ställa klockan om morgnarna. Eller, det gör jag ju redan, men faktiskt gå upp när den ringer ;) Både igår och idag kom jag upp strax innan tolv, istället för det tio det var planerat att jag skulle stiga upp.

I väntan på mina nya böcker är jag nu tillbaka på Parisoperan via Gaston Leroux, något jag trivs finfint med även fast lite lektyr innehållande taskiga tentakelprydda Old Ones hade varit än intressantare...

Mitt pussel har nu ansikte och snart panna, och igår kom jag längre än jag gjorde i förrgår. Tar kanske och slänger upp en bild på mitt pussel här sedan när det är klart :)

Nathaniel är nyfiken på kvällens mat, mest eftersom jag inte tänker säga vad det är. :D
Får se om jag lyckas, dock, har aldrig gjort något liknande tidigare och hittade inte direkt något bra recept i min kokbok, så skall kolla runt lite efter ett fungerande recept att gå efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0