Grarrgh?

Okej, märkligt nog har jag inte haft så få besökare sedan jag slutade blogga som jag hade igår, vad är logiken i det? Folk borde ju vallfärda hit för att läsa mina vishetens ord? :o
Ohwell.

Nyvaken, snoozade om typ sex gånger och försökte komma underfund med nattens märkliga drömmar. Jag minns att det var någon form av nöjesfält som kanske var ett fängelse, mina bröder var där och det var en massa vatten runt om, vi var kanske på en halvö? Vete sjutton. Vaknade till en stund innan Nath steg upp i morse och fick både pussar och kramar i alla fall, vilket var uppskattat. Enda nackdelen är att det är så fruktansvärt varmt om morgnarna, det känns som att man kokar tillsammans. Jag känner mig förvisso fortfarande kokande, men är man sjuk så är man...

Försöker lägga upp snajdiga planer för dagen. Å ena sidan är jag kreativ åt ena hållet, och å andra sidan är jag kreativ åt andra hållet... Med ett hus så stort som vårt borde det ju egentligen inte vara särdeles svårt att aktivera sig när man känner sig lite för idle, men vi får se.
Måste för övrigt fundera ut ett par snajdiga födelsedagspresenter; dels fyller min yngste bror 18 samma dag vi kommer till Visby, och dels fyller Kärleksmonstret år i mitten av Augusti. Eftersom jag numera börjar få rykte om mig att ge bort bra saker så sätter det ju lite press på en för vad man vill/kan ge bort och inte... Jag har en liten plan på vad jag vill ge Nath, men vetefan om det går att beställa hem och det hade banne mig varit enklast om det hade gått.

Det bidde inga skräckfilmer igår, jag slöglodde på tv lite istället. Och så var jag en aning fascinerad av vädret; när det började hagla små golfbollar över hela området här så var det faktiskt lite spännande att stå och stirra på det; jag ropade upp till Nath och märkligt nog kunde han faktiskt höra mig trots att a) han satt på vent och b) golfbollarna gjorde ett infernaliskt oväsen när de föll. Undrar om de krossade några tegelpannor? Vore dumt om taket börjar läcka igen...

Grundplanen var först att ta sig in till Lund idag; Det finns fortfarande en chans för det om ett par timmar, men just nu funderar jag på att åka in imorgon istället. Kanske kan jag locka med mig ett stycke Lotta för en fika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0