What's reality compared to me?

Jag hatar att vakna och känna att jag är fel ute. Som att drömmen vore mer verklig än livet. Drömde bara jobbrelaterat ändå, så känns lagom lökigt att ha "jobbat" hela natten och att då nu gå och jobba hela dagen.

Nathaniel har tydligen fixat någon som skall komma och hämta vår gamla kyl och frys så att jag får tillbaka mitt kök! Jag hoppas att det stämmer, då skall jag städa av där ikväll och vara glad åt att ha lite yta där igen. Det är ju den stora nackdelen med den nya side-by-side:en, vi hade ingenstans att göra av de gamla vitvarorna så de står ju mitt på golvet och tar upp all plats. Förvisso väckte han mig efter att jag äntligen lyckats somna igår genom att flytta saker ur gamla frysen in i nya, men det var ju för ett gott syfte. Att sedan lyssna på en frys som avfrostas natten igenom var ju också lagom intressant ;)

Så... första december, you say? Försöker fortfarande få klart julklappar asap... Känns som att jag har missat en hel del, men det är bara pappa, mamma och mommo jag har kvar, och mamma har jag åtminstone en present till. Jag och Nathaniel vill ju ge henne något storslaget med tanke på vad hon gav oss, men fantasin tryter och hon har ju det mesta hon vill ha. Jag har till och med, med Christians hjälp, hittat något åt Fredrik, och så fort folk slutar bjuda över mig på Tradera har jag ju något åt Ricard med. Bah.

Här i dagarna firar jag och Nathaniel 1.5 år förresten. Tiden går snabbt när man har trevligt :) <3

Kommentarer
Postat av: Dddididi

WOO 150år till sen är jag nöjd :D grattis om man säger så..

2008-12-03 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0