There's only one way of life, and that's your own

God morgon!

Ytterligare en dag idag. De slutar aldrig att komma, huh?
All snö som föll igår färgade marken kritvit och låg nästan i drivor, men idag när man tittar utanför fönstret ser grått och brunt ut igen därute. Ingen snö kvar, alltså. Synd. Jag hade gärna haft lite snöväder nu när det ändå är december. Visst att man inte ser ett djävla något när man försöker cykla i snöstorm, men... det är ju snart jul :(

Jag råkade just lura mig själv på tradera, upptäckte jag. Köpte en klänning via Köp Nu men är fortfarande med i budgivningen på en exakt likadan eftersom jag råkade kolla på fel ställe. Har jag otur har jag alltså snart TVÅ dylika klänningar. Det var ju lite ...bull... Det är åtta timmar kvar på den jag biddar på, jag hoppas att någon bjuder över på den. Det är en julklänning jag tänkte ha på vår fest, nähmlich, så jag ville vara säker på att jag får en i tid. Nu kanske jag får TVÅ i tid, hrmhrm.

Lång dag på jobbet igår, orkade inte alls skriva något när jag kom hem. Folk var helt enkelt extra dumma och extra jobbiga, och jag satt i kläm mellan att vara  tvungen att jobba och att bara vilja gå hem och dra täcket över huvudet. Jag mådde illa och var yr och kände mig sjuk, men stannade ändå kvar utan att gnälla för någon jag jobbade med. Fick lite panikångest vid ett tillfälle men lyckades hålla det i styr. Vissa saker är helt enkelt lite väl övermäktiga för någon som just börjat.
Skall be min mentor att jag inte behöver ta samtal under åtminstone första halvan av dagen idag; då kanske jag slipper stresshugget i magen varje gång det ringer till i närheten av mig. Jag har ju lite väl fullt upp med de kunder jag redan har, att då få ett par fem-sex extra gör det lite jobbigare för mig.
Jag trivs ändå, jag försöker bara komma in i lunket på ett bra sätt utan att få ångest av allt. :3

Drömde något spännande men minns inte vad.

Kommer hem senare ikväll eftersom vi skall ha julmys med teamet ikväll. Vill dock hem i tid så tänker ta senast tåget halv nio. Får se ifall jag orkar skriva något här då; jag vet att jag har varit dålig på att posta på sistone... Ni överlever ändå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0