Spit, rinse, repeat

Det känns ungefär som att jag har sugit av en rasp. Jag vet inte hur min röst låter, men låter den lika illa som jag tror så får jag nog låta bli att sitta på telefonlinjen idag har jag en känsla av. Egentligen borde jag faktiskt låta bli ändå, så här ont i halsen är inte kul att ha om man skall prata och vara trevlig utåt.

Drömde konstigt, är inte helt med på vad allt gick ut på, men jag berättade att "har man sex med två personer just nu så..." vilket indikerar att jag i drömmen hade två olika kk:n. Um, visst. :P

Veckans sista dag och oj vad man uppskattar helger när man jobbar alla andra dagar. Man hinner med så mycket :3
Imorgon har jag ju min synundersökning klockan tio, så jag måste ta tåget klockan nio. Det blir alltså inte så jättemycket sovmorgon för mig, men en timme eller två i alla fall. Alltid något! Får väl sova desto mer på söndag då :)

Skulle behöva en rejäl dos halstabletter :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0