Skeletons

Igår städade vi. Det var lite konstigt att vakna, gå upp, och inte behöva snubbla runt på saker. Jag skall ta itu med sovrummet imorgon kväll (rollspel ikväll ju <3) och i helgen skall vi låna Nathaniels syster och hennes bil och åka ut på IKEA och köpa nya garderober! :3
Först skall jag dock gå på SpecSavers och göra synundersökning! Japp, ni läste rätt, efter ett år med fuckad syn skall jag nu äntligen uppgradera mina glasögon! Kommer att byta ut glaset i mina befintliga eftersom i alla fall jag tycker att de är riktigt snygga, och så har jag även passat på att prova ut ett par andra jag gillade. Köper jag ett par nya får jag glaset i mina gamla utbytt gratis, och synundersökningen kostar bara en krona. De nya kommer att vara väldigt subtila, sådana där med tunna skalmar och inga ramar kring glasen. Hittade även ett alternativ med riktigt tunna metallbågar, så det blir något sådant.

Nacken gör ont idag :S Får tvinga Nath att ge mig lite massage sedan, tror jag.
Han skulle ha gått upp tillsammans med mig för tjugo minuter sedan men ligger fortfarande kvar där nere och snoozar. Min lilla latmask <3

Nu skall jag betala en klänning jag köpt på Tradera och sedan skall jag hitta ett par byxor. I vanliga fall har jag byxor och ingen tröja, idag är det tvärtom. Argh!

Mitt hår är nytvättat och så där jobbigt fladdrigt. Vill helst undvika att blöta ner det för att kunna sätta upp det, eftersom det är nyfärgat och det är kallt ute, eep. Vi får se om jag blir tvungen eller ej. Jag misstänker dock att så är fallet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0