She was a teenage zombie - drop dead gorgeous, that's for sure

Har blogg.se kukat ur helt, eller låter de bara bli att publicera det jag skrev och postade för åtta timmar sedan ändå? Jag känner mig lite irriterad över det hela. Varför skriva något alls om ingen, ens jag, kan läsa?

Så djävla trött idag. Att somna typ halv ett-ish och sedan gå upp sex är ingen barnlek precis. Har tvättat håret och vattnet gjorde mig lite piggare, men utöver det kommer jag förmodligen att kunna somna stående under dagen... Fördelen med att ha mycket att göra; man håller sig alert och vaken. Wohoo.

Som alltid var det den jag inte hejade på som vann Hell's Kitchen. Det är fan samma sak när man ser på Top Model och sådant också; det är alltid den jag inte vill skall vinna som vinner. TV hatar mig, så är det bara.

Fredag, ja. Halv-fralla-för-en-femma-dag och jag skall städa hela huset ikväll om jag orkar och hinner. Hade ju velat gosa på soffan och se Cradle of Fear också... Hrr.

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Taack! :) Menar du de med färg eller tomtebilderna?

2008-12-19 @ 17:37:47
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0