I smell sex and candy

Jag kan inte riktigt minnas vad jag har drömt eller fått för mig, men av någon anledning känner jag mig helt "whee!" idag, som att jag har något att se fram emot och något jag vill göra.
Pratade med Specsavers igår och mina glasögon har en minimal chans att komma redan idag, så jag har svårt att se att det skulle vara det jag vaknat så uppspelt över. Så vad är det då? Blö. Förhoppningsvis kommer jag på det på rätt sätt och inte genom att bli besviken för att det inte hände.

Ikväll skall vi se "Dark Floors - The LORDI Motion Picture". Finlands mest påkostade film, sägs det. Riktigt djävla lökig, sägs det. Och lökig skräck är man väl knappast främling för? :P Plus att eftersom Lordi själva spelar monstren så räknar jag med ett par finfina garv. :3

Vi är nästan överrens angående färg i köket nu! Vi hittade ett alternativ till igår, så just nu står det mellan blek isblå ("ozon" heter färgen) eller en mörkröd som har ett par bruna undertoner ("vintage"). Alternativt skall vi ta en röd som har lite mer rött i sig, ifall Nathaniel hittar en sådan när han är på Flügger senare. Sedan skall vi måla om köket :)

Jag är så sömnig redan. Det är illa. Somna om, snälla? Bara idag?
Nej. Jobbajobbajobba. Argh. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0