I should have known before I fucked you that guys like you are rock 'n' roll

Börjar vänja mig vid hur enkelt det är för mig att se mig själv hela tiden. Vi skämtar lite om antalet speglar vi har i vårt hus, men det är faktiskt bara övre hallen, datorrummet och köket som saknar speglar här. Och övre hallen är snart åtgärdad iochmed att vi skall sätta upp en spegel i trapphuset.
Nu har vi ju en överbliven spegel liggande också, får se var den hamnar. Finns ju ingen vettig mening med varför man skulle ha en spegel i datorrummet.
Det känns lite som att vi beter oss som undulater. Som att vi har speglar omkring oss för att inbilla oss sällskap :D

Apropå sällskap... Nath skall på konferens i slutet av januari och Diddi är bortrest då också, så jag skall bo ensam ett par dagar. Det kommer att bli intressant, med tanke på min paranoia och inbillningsförmåga. Jag lär förmodligen täcka över alla speglar vid det laget, annars kommer jag ju att få för mig att jag ser fler i dem än vad som finns. Eep.

Idag har jag supersnyggaste byxorna från Stop Staring! på mig. Det var ett bra tag sedan jag hade dem sist. :)

...fading away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0