I got my mind set on you

Stoppar musik i min nya iPod och lyssnar på Emilie Autumn. Jag var väldigt pigg just när klockan ringde, nu vill jag mest bara krypa ner bredvid Nath i vår stora varma säng och somna om tätt intill. Istället skall jag snart ta tåget till Helsingborg för att se ifall jag lyckas ta mig igenom något jag misstänker kommer att vara en väldigt stressig och dryg dag på jobbet. På något vis skall jag även lyckas få fram lite kontanter så att jag kan gå och köpa mig lite lunch senare; lycka till med det.

Igår köpte jag en klänning jag velat ha under en längre tid. Med frakt inräknad och eventuell tull borträknad går den på 1600:-, men jag har pengar över trots inköp av klänning modell dyrare. Den var för övrigt nedsatt på halva priset, och jag har velat ha den i ett år. Jag tror att jag kan leva med det hela då ;)
Om den sitter lika bra jag hoppas så kommer den att sätta tonen för en ny bloggdesign, som då självklart inte dyker upp förrän klänningen har kommit fram.

Det kommer ingen Gnarly/Björn och firar nyår med oss, så vi målar nog om köket då istället. Vi skall bara lyckas enas om färg; jag vill så gärna ha ett isblått kök men Nath säger att det är en alldeles för kall färg. Damnit :(
Han föreslår istället wasabigrönt, men jag vetefan. Jag har inget emot grönt i sig, men jag tror att det blir för kvalmigt i köket av det...

Kommentarer
Postat av: Anja

Åååh, den där klänningen låter spännande! Du måste visa bild på den ;D Och jag röstar på isblått kök, haha \o/

2008-12-29 @ 10:12:07
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0