I don't need no cry-baby, bye bye

Är förvisso ett par timmar sedan vi kom från jobbet, men har haft fullt upp med att börja städa, äta mat samt se en episod av Scrubs.

Har haft en riktigt djävla dålig dag på jobbet, beroende på hur man vill se det. På det stora hela var det inte en så dålig dag, men skall vi pinpointa ETT samtal som skedde under dagen så var det ett rent helvete. Jag har pratat med den mest odrägliga, otrevliga människa jag någonsin stött på, och när jag äntligen lyckades avbryta samtalet så var jag så upprörd att jag satt och skakade, hade hjärtklappning och började gråta.
Aron tog över på min plats så att jag fick gå och krama mig glad på Nathaniel, vilket var fruktansvärt välbehövligt. Jag vill inte säga mer om det hela, bortsett från att personen i sig var känd hos oss sedan tidigare och numera förmodligen är svartlistad.

Imorgon har vi fest, och jag saknar band för att kunna slutföra klänningen. Eep. Undrar om man faktiskt kan få Nath att gå och köpa sådana åt mig imorgon när han ändå skall ner till Malmö? Annars får jag snabbt som sjutton komma på ett alternativ, för jag tänker inte gå runt i en klänning som inte håller sig uppe för fem öre.
Nath måste köpa hem sprit också: Vi har typ sju liter vodka men inget mer. Jag vill ha hem lite Red Berries Sourz och Passoã :) Hur skall jag kunna supa ner folk om inget finns att supa ner dem på? :3

Ohwell. Jag har kort närtidsminne och kunden är redan nästan bortglömd. Om inte annat har han försvunnit in i skuggorna nu när jag har dansat runt och sjungit DLK-låtar i en timme. Städa till DLK - priceless. Snart får det dock bli något annat, man KAN få för mycket Mart och Sussi ;) (eller nej, men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0