Guys like you are Rock 'n' Roll

Jag känner mig förvirrad. I vanliga fall när jag vaknar, oavsett om jag har duschat kvällen innan eller ej, så står mitt hår åt alla håll. Inte idag. Det ligger i stort sett perfekt just nu. Jag har tittat på klockan ett flertal gånger för att försöka orientera mig tidsmässigt och se ifall det kanske är så att jag gick upp för ett par timmar sedan och fixade håret och sedan somnade om, men det verkar inte stämma. Alla klockor är synkade här, så. Håret var ju de facto blött när jag somnade, och som regel står alltid luggen åt ett håll och resten av håret åt ett annat när jag är dum nog att somna med fuktigt hår.
Nåja, jag skall inte klaga. Inte än, i alla fall.

Jag är jättehungrig just nu, men försöker ignorera den lilla skrikande djäveln i min mage. Han får klara sig; frukost är på veklingar och jag har klarat mig bra utan frukost den senaste veckan. Jag klarar mig bättre på jobbet utan frukost, faktiskt. Känns som att man är mer fokuserad.

Vi har lite för mycket planer i helgen och måste därför bestämma oss för en av alla dessa och följa den. Det GÅR inte att gå på två fester samtidigt, i synnerhet inte när den ena är i Helsingborg och den andra i Ängelholm. Borde ha pratat om detta igår, men Big var på besök och spelade BloodBowl med Nath och såg sedan på Hell's Kitchen med oss och efter det var jag så sömnig att jag inte orkade prata. Alltså är idag en beslutens dag!

Skall också ta mig i kragen och läsa brevet jag fick av mommo. Jag blir bara alltid så orolig att det skall vara sådana där brev man blir helt svart inombords av, där det står att hon är ensam och ledsen. Sist fick jag dock ett jättekul brev där hon till och med skrev ett skämt i slutet, så jag vet inte. Jag vill inte att hon skall vara ensam och ledsen, jag vill att hon alltid skall vara glad och må bra. Sparar brevet till senare, kanske kan läsa det på någon rast sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0