Go ninja go ninja go!

Då var det dags att återgå till det normala igen.
Jag känner mig trött, tjock och jag har ont i magen. Håret är konstigt, det mesta av det röda har gått ur och det är numera typ rosa/orange. Jag har min sedvanliga morgonsvullna mun - I'm telling you, jag ser ut som rena rama Angelina Jolie om morgnarna! (fast till skillnad från hennes ser min mun faktiskt inte äcklig ut)

Dagens outfit är ett par slitna blåjeans och en grön tee med texten Innsmouth Highschool Swim Team. Jag har berättat om den tröjan förut. Ni missar fortfarande skämtet, antar jag.

Julafton närmer sig med stormsteg och soffan i vårt uterum är fyllt av paket jag slagit in. De flesta är från mig, men det ligger ett par andra där också. Fixar samtidigt med mammas födelsedagspresent, det har hon inte fått någon ännu och under ett telefonsamtal med henne igår fick jag en snilleblixt. Väntar nu på en grej jag har beställt så skall vi se vad vi kan göra av det hela...

Vad fasen sysslar min mage med? :S
Anyhoo... Rollspel imorgon! Wohoo! Alltid något att se fram emot :)
Tror vi skall baka julkakor ünd stüff i helgen också. Mjau.

Kommentarer
Postat av: t00b

Hey.. Hennes läppar ser väl inte äckliga ut? :) Hennes mun i övrigt har jag dock inte sett mycket av... Yet! ;) muhahahahaha

2008-12-09 @ 23:32:51
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Zombie

Lätt att hennes läppar ser läskiga ut! De är ju helt gigantiska och skrynkliga :S

2008-12-10 @ 06:15:25
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0