Dagen före dagen före dopparedagen

God morgon!

Två dagar kvar till julafton, idag skall köket tapetseras om och jag har ingen Nathaniel att leka med på jobbet.
Min skjuts kommer om tjugofem minuter, jag vill redigera bilder NU och jag önskar att jag hade fått sova i ett par timmar till.

Jag var ju lite lagom bakis igår, så istället för att blogga lite om festen valde jag att se på film och äta morötter, typ. Tog även ett mycket trevligt, varmt bad och sedan fick jag laga mat åt de andra mupparna här. Mupp-pasta, Nath hade missat löken så pastan smakade inte riktigt som den skulle.

Minns inga drömmar, vet bara att jag först vaknade till precis när jag somnat av att Nath skrek till, och sedan vaknade till tjugo minuter innan min klocka skulle ringa. Drygt.

Tjugo minuter kvar, nu skall jag se ifall jag hinner slänga upp en liten bild sedan i lördags också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0