Big Bad Voodoo Daddy

Nu har jag koll på julklappar åt alla utom mommo (som säger att hon inget vill ha) och pappa (som inte är hemma från Thailand förrän på nyår). Har även köpt en julklapp i modell dyrare åt mig själv, en sak jag velat ha i ett år nu. Dock vet jag ju inte vad det är förrän på julafton, hurr hurr.

Hemma idag. Mår bättre men inte jättebra, så jag skall vila upp mig idag så att jag orkar jobba imorgon. Är lite stressad över det faktum att jag kommer att ha runt 40 pers att kontakta under morgondagen iochmed att jag missat 1,5 arbetsdag :S Det ordnar sig väl, man måste ju få vara sjuk om man nu blir det, men ändå.
Jag gillar inte att vara sjuk :(

Jag är fruktansvärt hungrig men det finns inget hemma att äta. Jag överlever dock, det är ju inte som att jag inte vant mig vid att äta väldigt lite de senaste 17 åren ;) Stor i maten är jag bara när jag känner mig motiverad.

Jag längtar till jul. Jag är nöjd med alla de julklappsinköp jag gjort hittills, bortsett från att jag tror att det senaste jag köpte åt Nath blev lite fel på grund av ett missförstånd från min sida, men ändå. Jag är otroligt nöjd över att det finns en hel dag då jag FÅR lov att ge bort saker utan att folk känner sig illa till mods för att jag tvingar på dem en massa saker. Folk blir ju så ofta nervösa när man vill ge dem något helt spontant, så julen är helt enkelt min högtid ^_^

Nu skall jag gå ner och däcka på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0