Lovestruck now I stand with him

Näsblod är 58 och får äntligen leka i Outlands! Mycket bra :)
Imorgon kväll kommer Bart hit och leker med oss, också det mycket bra (även fast de där raggreplikerna folk lärt honom är lite skrämmande ibland ;))

Idag skall jag städa, tvätta (Nath har fixat tvättmaskinen! <3) och fixa, och sedan skall jag leka med Näsblod och förbereda inför kvällens raid i SSC. Vi fick märkligt nog faktiskt ihop en raid igårkväll, och tog både Void Reaver och Solarian, under en tretimmars raid. Det droppar bara skit i TK, men wtf. Hela grejen var ju att vi skulle lyckas få guildet att börja raida igen :)
Enligt Nath blev folk glada av att jag pratade på vent hela kvällen; Aki kommenterade att jag har en "söt röst" men njä, jag tycker mest att jag låter som en grabbig gotlänning. Ohwell.

Guild/wow-fest på fredag, inflyttningsfest hos the Beavers på lördag och sedan åker Bart hem på måndag; samma dag som jag har inskrivning på Högskolan :) (apropå det måste jag banne mig skicka in min ansökan om studiemedel asap...)

Idag hoppas jag att min stegräknare dyker upp i brevlådan; jag har under mina två år i Skåne (tvåårsdag imorgon!) gått upp ungefär 4-5kg permanent (inte pendelvikt, utan stabilvikt) och jag skiter väl i vikten men blir gärna av med lite mage, typ. I övrigt mår jag bra av att inbilla mig att jag gör vettiga saker, som att gå 10 000 steg om dagen ;)

Dags att get going, jag vill vara klar med allt innan Top Model :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0