You've been lying, being untrue

Tröjätarmonstret har ätit upp tröjan jag behöver idag. Lagom irriterande, dumma tröjätarmonster.

Förresten färgade jag håret igår. Det är höstrött numera. Det gillar jag, jag hoppas bara att färgen inte överger håret när jag duschar; jag har ju blekt håret lite väl mycket tidigare under året, vilket tyvärr påverkar hårkvaliteten och tiden håret håller sig färgat.

Tarmalii gick ur vårt guild igår, vilket är trist för oss men kul för honom, eftersom han blev inbjuden i ett av de större guilden. (vars namn jag snubblade över först i förrgår, förvisso :P)
Massa folk skickar applies till oss men oj, vad de flesta är kassa på att fylla i ansökan, trots tydligt givna riktlinjer! Det enda de behöver göra är att kopiera hela formuläret och sedan svara på alla punkter, så varför får vi så mycket "i am 15 and i play a warlock, i live in jordan" hela tiden? Märkliga små människor.

Frusen. Dags att leta rätt på samt döda tröjätarmonstret och återta min tröja. Annars djävlar.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Turligt nog förökar sig dock inte tröjätarmonster lika snabbt som strumpätarmonstret. Det hade varit bedrövligt om så inte var fallet.

2007-09-19 @ 18:21:06
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0