We are not worthy

Gotland om en vecka. Få andas frisk luft och känna vindarna i håret igen. Bra. Krama på mamma, krama på pappa, krama på Ricard. Vi tänkte ta med Munchkin eftersom Ricard tyckte att det var så kul :) Det skall bli trevligt att komma hem. Gotland är vackert på hösten.

Kvällens raid var ...intressant...
Vi fick pug:a en healer. En healer som hade plus ~tusen. För att fungera bra i Karazhan tar vi helst healers med minst 1200 healing, men beggars can't be chosers. Attumen gick bra. Moroes ...gick ganska bra... Maiden... gick ner på första försöket (typ). Men urgh. Folk har skrikit, surat, svurit, grälat, tjatat, bitchat och fått mig att vilja strypa allt och allt. Vid nio gav vi upp, efter en och en halv timmes spelande. Det gick bara inte. Vi hade en tank som inte kunde tanka (men han var iaf snäll nog att försöka!). Folk var tafatta. Healsen var för små. Och alla blev irriterade på varandra. Njae du.

MEN det var kul att vara raidleader! Känns som att jag hade bra koll på läget faktiskt. Hade Anti och Tarmalii som assistants, gick bra. VI fungerade som vi skulle iaf. Ja, förvisso, jag låg lågt på DPS eftersom jag hela tiden försökte lugna folk och svara på alla tusen whispers som kom. Nackdelen att vara RL.

Nu blir det nattpromenad. Jag behöver lugna ner mig med lite frisk luft i lungorna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, ja. WoW raids kan vara riktigt pain in the ass. Vet inte om du var med på den gamla goda tiden innan TBC, men Naxxaramas var utmaning, då tänker jag speciellt på Patchverk. Vårt guild höll nog på en hel vecka med att försöka döda honom - men när man väl dödar en
svår boss för första gången....nja, jag tror inte jag behöver beskriva upplevelsen det du har säkert upplevt det själv ^^
Själv har jag bara kommit till den stora Voidwalkern i karazhan, har slutat spela WoW nu men kommer självklart att ta upp det igen nån vacker dag.
/Indu.comp

2007-09-28 @ 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0