The coldness of your breath

Så djäkla sömnig, men samtidigt var det fint att få gå upp tillsammans med Kärlek :) Idag börjar jag tio. Jag fasar inför de dagar jag kommer att börja nio... Ohwell, den dagen den sorgen och bara man får lite bra sömnrytm är det nog ingen fara.

Jag har ont i en tand. Jag har haft det sedan igår, och det stör mig. Jag hoppas på snar övergång, för, rent ut sagt; orka.

Idag slutar jag så att jag är hemma tidigt, och nästa föreläsning är på tisdag. Jag hoppas på att få mitt bokus-paket innan dess så kan jag läsa ifatt det jag missar till dagens föreläsning. Enligt Jimmy så klarar man av att hänga med på lektionen ändå, så det är ju ingen större miss. Dock gillar jag att vara förberedd, även om förberedelsen är så ynka som att jag läser det jag skall på tåget.

Lyckats hitta både bra tåg in och hem; båda tar bara en halvtimme istället för 40/50 minuter, och de går i bra anslutning till skoltiderna. Mycket bra, det är så dödstrist att vara tvungen att åka in en hel timme innan föreläsning bara för att man annars kommer att komma försent. Akademisk kvart i all ära, men tills de inför akademiska tjugo minuter så fungerar det inte riktigt för mig ;)

Sömnig... låt mig få somna ooooom... små små fragment av nattens dröm lurar kvar och förvirrar.

Jag och bejbi funderar starkt på att hälsa på Christoffer på vägen hem från Visby i oktober. Då kan jag passa på att sno tillbaka min jacka också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0