Scantily clad maidens

Gav upp efter halva filmen igår. Jag står fan inte ut med Kirsten djävla Dunst. Filmatiseringen var ändå ingen höjdare, det blir liksom inte samma sak som i boken. Jag vet inte jag, böcker är fan oftast bäst. Förutom vad gäller LotR. Iofs,enda saken som gör filmerna bättre än böckerna är att filmerna är estetiskt tilltalande, annars är de faktiskt precis lika trista som böckerna. Då föredrar jag Sagan om de Bannlysta :)

Nu skall jag städa. Solen skiner, himlen är blå, och jag är på ett riktigt städhumör! Så skall posta detta och sedan börja röja i köket, och se till att hinna städa av hela lägenheten innan Kärlek kommer hem från Malmö ikväll.
Skulle egentligen på Lottas och Tobias kalas, men känner mig inte pigg och eftersom jag går på medicin just nu får jag ändå inte lov att dricka...

Tränar upp cooking och fishing på Vinter, skall fortsätta med det när jag städat klart. Sedan skall jag träna lite cooking på Zombie och se till att få i mig något att äta ;)

Ohwell... Jag uppdaterar nog mer här sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0