Nachts da is der Teufel los

När jag har fått pengar skall jag köpa korsetten. Jag hittade ett par så söta stövlar jag vill ha till också, de var ...söta.
De är lite annorlunda, men har så gulliga klackar och tår att jag blir helt... pipig.



Nu skall jag gå på stan en sväng. Jag har ungefär sjuhundra kronor, och ett need av bra varma tröjor och liknande nu när hösten drar sig på. På lördag skall vi ju hämta hit återstoden av min garderob, men jag har ändå ett visst behov som måste fyllas.
Skall bara torka håret först.

Har kanske hittat en shadowpriest till vårt guild, vilket vore väldigt bra. Det kommer att underlätta på flertalet encounters i Karazhan, om inte annat ;)
Vi växer. Det är spännande :)

Gjorde en ny logo till vårt forum idag.
I like :)




Fick förminska den lite, kolla här för orignal.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Ih, so purdy! \^_^/
Hinner vi ses innan vi far? Vi tar eftermiddagsfärjan till Nynäs, när kommer ni hit? *studsa* Man vill ju hinna kramas litet iaf!

2007-09-24 @ 18:25:32
Postat av: Zombie

Vi kommer på natten den fjärde. Ni åker den andra? *gråta* Jag vill kramas och studsa och pipa!!

2007-09-24 @ 19:49:35
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Elenaria

Men gnurg. Vi far från ön den 29. T_T;;;;;;;
Eller i Leos ord - missnöjd missnöjd missnöjd!

2007-09-25 @ 21:07:17
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Zombie

Missnöjd >_< När kommer ni hem igen?
Jag får dra med mig Nath över en helg eller något, så kan vi sussa på ert golv eller så :)

2007-09-25 @ 21:37:44
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0