In Nomine Dei Haschis Satanas

Nyss uppstigen. Drömde irriterande drömmar som fick mig lite ur balans, och försöker nu koppla bort alla små irrande tankar som pockar på uppmärksamhet. Istället laddar jag hem patch 2.2 åt mig och main tanken! Det ni! Och jag undrar undrar undrar om detta inte är TEH PATCH, den där vi har väntat på nu. Zul'Aman, waterwells, boostade priests... Jag håller alla tummar jag har. Jag skall läsa igenom patch notes så djävla noga. Ja, om 25%. Och är det rätt skall jag fnittra sådär infernaliskt som bara en glad WoW-nörande Zombie kan göra.

Jag vill att min main tank skall komma hem och kela på mig. Inte minst för att jag drömde att han kelade på ANDRA tjejer. Djävla tjejer, det är MIN main tank. De får LFG:a lite och pug:a en ny. Fnitterfittor.

Jaja, nu skall jag plugga patchnotes och sedan djävlar :D

Whee ^^
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zul´Aman kommer väl inte förren patch 2.3? Det var väl Voice Chat som var den stora nyheten i denna patch?

2007-09-26 @ 13:20:32
Postat av: Zombie

Sorgligt nog ja :( JAG VILL HA ZUL'AMAN!

2007-09-26 @ 13:34:27
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0