I scream, you scream...

På tåget hem från skolan skrev jag ner massor av saker jag ville skriva om här, men när jag kom hem blev allt så stressigt eftersom Nath inte fått mitt sms och det därmed inte fanns mat färdiglagad. Plötsligt skulle vi laga mat OCH koordinera en raid samtidigt, vilket blev lite väl mycket. Allt fixade sig dock, och vi fick både full raid och mat i magen, även fast vi åt så snabbt att vi snart blev hungriga igen.

Jag får skriva ner alla smarta saker imorgon. Jag har lektion tio-tolv och sedan skall jag nog förbi Kävlinge och hämta lite stuff, men jag räknar med att vara hemma senast två i vilket fall och då hinner jag blogga i lugn och ro innan morgondagens Karazhan-raidande.

Dagens föreläsning var intressant och väckte en del frågeställningar hos mig. Personliga sådana, vilket innebär att jag fick en del att filosofera över. Jimmy verkar vara en riktigt bra föreläsare, vilket gör mig glad eftersom jag har vant mig vid sömnpiller och surgubbar. Dock heter han Jimmy och det ger mig WoW-vibbar, haha ^^

Vi såg klart pilotavsnittet av Babylon 5 idag, jag är frälst! Enligt Nath är resten av serien till och med bättre, och då kan det inte vara annat än skitbra, för piloten var ruggigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0