Gasoline

Igår gjorde jag ett nytt försök att i stadens affärer hitta en KLÄNNING. Världens simplaste uppgift, trodde jag, men det enda som går att köpa som kan definieras som klänning för tillfället är tjockis-tunikor. Ni vet, sådant där som bara ...hänger. Lagom irriterad, jag ville ju köpa en ny fin klänning att ha på pappas femtioårsfest. Nu får jag istället åka hem och rota i min garderob och se ifall jag har något som kan tillfredsställa mina behov där; jag har ingen lust att klä mig i något formlöst bomullsplagg i ett tyg som sjuttiotalet glömde bort.

= fel, och förbannat fult.

Morr morr morr.

Födelsedagsfest ikväll :) Det blir trevligt. Får se ifall jag kan komma på något kul att ha på mig, bara. Jag funderar på kjol, blus och kofta. Pennkjol ftw ^^

Kommentarer
Postat av: Bambi

Grymt snygg design! :)

2007-09-21 @ 17:05:25
URL: http://bambilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0