Bring your enemy your nightmares

Drömde jobbiga WoW-relaterade mardrömmar. Det var som WoW i verkliga livet, och jag försökte alt-F4 men det gick inte. Istället var jag tvungen att krossa ansiktet på en gnome, bryta hennes ben och dränka henne i den förvirrande floden. Som jag sade till Kärlek; När man berättar om en mardröm låter det bara jättefånigt, men när man sitter fast i den och inte kan vakna så finns det inget värre.

Skall vara i skolan klockan kvart över ett för inskrivningen. Försöker komma på hur jag skall disponera min tid innan dess och känner att jag borde åka förbi Kävlinge, men att jag inte orkar. Funderar ändå på att åka dit innan skolan och pilla lite, och sedan skita i att åka dit på hemvägen och istället stanna till där när jag åker från Lund nästa gång; imorgon eller vad det nu blir. Behöver hämta lite kläder att ha i skolan idag eftersom jag på något smart vänster lyckats lämna ALLA mina koftor där, samt behöver en jacka. Så... ta tåget halv elva, tänkte jag, och sedan åka från Kävlinge typ runt tolv. Då hinner jag till och med sitta och uggla med en bok i skolan innan det är dags, samt har en timme på mig att göra allt som skall göras i Kävlinge. Tvätta håret och sådant där.

Jag hatar att gå upp när jag måste gå upp. Det är alltid så mycket roligare när man kan rycka på axlarna, säga "Njäh!" och ställa fram klockan en timme eller två. Snart är det lördag. Sovmorgon!

Nu skall jag gå och sminka mig lite och få på mig lite kläder så att jag slipper frysa så förbaskat, och sedan skall jag flytta på pengar på mitt bankkonto så att jag har råd att köpa mitt åkkort. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0