Alla tunnor skall vi sticka, vi skall tömma alla fat

Försov mig idag. Sängen var så varm och skön, och pojken bredvid mig var så söt och kramvänlig och mrrrrr så somnade man om igen. Inte hans fel, jag skyller inte på honom.

Boksignering med Neil Gaiman i Lund imorgon. Lite imba :3 Kanske man borde dra sig in på... Sedan är det inflyttningsfest på kvällen. Trevlig fredag, i mina ögon :)

Idag skall jag fiska, reppa och typ städa lite. Och så kommer mina skolböcker så jag har ett par tio kapitel att läsa innan tisdag så att jag är ikapp resten av klassen. Det blir bra det :) Nu missade jag ju liksom dagens föreläsning, men förhoppningsvis kommer jag ifatt om jag läser den bok vi skulle diskutera så...

Skall göra lite quest nu. Pengar pengar pengar, måste ha min epic flying mount.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0