Illness of the clowns

Nu har jag klippt mig. Det blev ju inte riktigt som jag hade velat och tänkt mig, men det kan fungera. Jag hoppas bara att Kärlek tycker att jag är vacker, det är det enda som räknas. Blicken i hans varma ögon. Sedan kan allt annat bära eller brista, I don't care.
Det är kort som fan, och lite ...rockigt, eller något. Jaja. Lär ju bli någon bild när jag är och minglar på femtioårskalas i helgen. Pappa fyller ju :) (och hans present blev oh så bra! för en gångs skull kan jag ge honom något jag faktiskt har hjärta och tanke med :))

När Kärlek kommer hem skall vi på stan en snabbis så att jag kan fixa några småärenden, och sedan skall vi hem och förbereda morgondagen.

Hittade två kreationer från Lip Service eBay som jag gärna skulle vilja köpa, men de kostar $150 styck och det är ju lite över budget. Synd, jag hade varit snygg i de klänningarna.
Försöker hitta en snygg och varm vinterkappa/jacka, men det var lite svårare med det. Skall kasta ett snabbt öga på det när jag och Kärlek gör stan, men jag misstänker att jag inte kommer att hitta något. Det fanns en kappa på H&M, men jag vet inte... Den var lite trång över bröst och axlar, och för stor över midjan. FÖRLÅT ATT JAG ÄR KURVIG då. Idioter som skapar kläder för cylinderformade människor. >_O

signoff

Kommentarer
Postat av: Bambi

Aw, jag är helt säker på att du är fin i din nya frisyr :) Hoppas du får det trevligt på Gotland!

2007-10-04 @ 14:41:57
URL: http://bambilicious.blogg.se
Postat av: lisa

goodness gracious eller kanske goodness greatness - attans vilken snygg blogg!
ich bin impad.

2007-10-05 @ 01:47:07
URL: http://www.schmut.net
Postat av: Maria

Jag känner igen det där. Har letat efter någon snygg skjorta/blus den senaste tiden, och de är antingen för små över axlarna eller för stora i midjan. Hallå, det finns kvinnor som har axlar, liksom. :P

2007-10-06 @ 15:02:32
URL: http://www.vildvittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0