Cookie

Muffins i ugnen. Lägenheten storstädad. Funderar på att leta rätt på min svarta kofta och börja brodera på den. Mitt vänstra ringfinger gör ont när jag skriver, vet inte om jag har råkat sträcka det.
Älsk har rollspel med sina chefer idag. Imorgon har vi bankmöte, så håll alla era små tummar för oss! Får vi banklån är saken biff :) Imorgon kväll skall vi gå ut och äta och mysa. Förhoppningsvis har vi ju något att fira då också. :)

Jag jobbar lite med en hemsida som aldrig kommer att komma upp. Djävla göra, alltså.

Imorgon kommer jag att få in 75k på mitt bankkonto. Anledning: Jag skall betala de där 67k jag har i restskatt. Ouch. Resten skall gå till hyra och räkningar och sådana saker. Funderar på att hitta något kul att dregla över på eBay också. Eller, jag har saker jag dreglar över, men de är i fel storlek. Synd. Jackan kan man göra minst TVÅ roliga outfits av...

I alla fall. Bloggen är lite halvpausad just nu, som ni kanske märkt. :P

signoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0