Oh it feels so good, everytime I murder I get happy!

25 minuter tills Kärlek kommer hem för lunch. Jag är ju hungrig NU! Jaja. Jag överlever :P

image68

Såhär såg jag ut i lördags. Fast lite snyggare egentligen, sminket syns inte så bra på den här bilden. Men i alla fall. Till detta hade jag ett par tjugocentimetersplatåklackar, det var fint.

Jag funderar på att starta en WoW-blogg där jag håller allt mitt WoW-snack, istället för att drälla här hela tiden.
Apropå WoW verkar det som att jag skall få komma med som casual i Trolltyg. Det hade varit lagom imba :D

Ohwell, gör jag en ny blogg lägger jag adressen här. Nu skall jag ynka i hunger tills Nath kommer hem :P
Puss på er!

signoff

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Znykko :)

2007-11-17 @ 00:24:23
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0