Kärleksmonster är mitt allt, Ghouliette är min alt.

Det känns bara väldigt tråkigt att blogga just nu. Jag har inget speciellt att skriva om, och det känns inte helt motiverande att bara skriva "bla bla bla". Utöver det så har jag i stort sett inga läsare, så det är ju inte precis som att det är någon som saknar mig :P

Jag spelar, jag leker med Nath, jag ser på tv, jag shoppar, jag träffar vänner, och så spelar jag lite mer. Mycket som är på gång i guildet nu, vi får se hur det går med allt.

Idag skall jag gå på Buttericks för att hitta outfit åt mig och Kärlek tills lördag.
Förra helgen fick Ida och Jonas andra planer, så det blev aldrig något umgås med dem. Istället kelade jag och min honeybunny (är han min honeybunny måste jag vara hans horrorbunny...) på soffan och såg Hitlerfilmer.

Um... Typ så.
Skall pvp:a ihop 2100 poäng så att jag kan köpa epic spell dmg-sten. Det ni.

Hej så länge, vi får se när jag har ork att blogga nästa gång :P

signoff

Kommentarer
Postat av: A

Jag saknar dina inlägg =((

2007-11-01 @ 18:30:43
URL: http://bambilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0