Zombie söker hjälp!

Attention!

Tiden går snabbare än jag tänker mig att den borde göra. Alltså är min fars femtioårsdag farligt mycket närmre än den borde vara, och det vore mycket bra om jag så snart som möjligt fick en bra idé på vad jag skall ge honom.
Pappa är en sådan där snubbe som KÖPER VADHELST HAN VILL HA. Han gillar trav, så han köpte en travhäst. Han gillar bowling, så han köpte en bowlinghall. Ni ser vart jag vill komma?

Jag behöver tips.
Vad som helst är bra, ge bara tips på vad en trevlig femtioåring kan uppskatta att få. Jag svarar gärna på frågor om min far ifall ni vill veta mer om honom för att kunna ge bra tips. Det känns bara futtigt som fan om jag skall ge honom en flaska vin i present IGEN.
Pappa fyller femtio, så jag vill ge honom något ruggigt bra.

Födelsedagen är den sjätte oktober. Det är knappast precis runt hörnet från här, men det är tillräckligt nära för att jag skall vilja känna att jag får grepp om situationen i tid.
Så, alla idéer, vilda som kloka, stora som små: Spill it out!
Jag kommer att ha råd att lägga max en tusenlapp eller två på det hela.

Kommentarer
Postat av: Candy

Någonting personligt. Jag känner inte din far, så det får du lista ut själv. :P Eller en upplevelse. Typ presentkort på massage. En resa till någon plats. Eller så. Även om han har råd att köpa allt det där själv och säkert skulle boka flygbiljetter till nån liten kurrekuttö nånstans i Medelhavet så fort han kom på att han ville åka dit, tror jag att det är uppskattat. :)

2007-05-25 @ 22:21:05
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Mia Gehander

En riktigt dyr flaska whiskey

2007-05-25 @ 23:51:35
Postat av: Levi

Köp en hewrah som är ung och fast, det vill jag ha närjag fyller 50

2007-05-26 @ 03:05:46
Postat av: Mig

Jag är här, jag är där. Jag vet inte var jag är.

En ballongfärd.

2007-11-08 @ 22:43:46
URL: http://godtrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0