Zombie recenserar TMNT

Zombie ser på TMNT, chattar med Ville:

C: höhö, fem minuter sedda, jag är redan road :D
C: omg master splinter :D
C: höhöhöh
C: jag måste plocka fram mina actionfigurer :D
C: jag har michelangelo och rafael
C: ooooooooooooooh shredder!!
C: höhöh, japanskbrytande ninjas :D
C: "we have message fol you"
C: det här måste vara bästa filmen NÅGONSIN
C: mutagen <3
C: "and then, one of them spoke... 'pizza, pizza!'"
C: vilken djävla värdelös film :D
C: hon som spelar april o'neill är dock assöt :D
C. vad är det för chick?
V: Judith Hoag
C: är det i första filmen vanilla ice är med? :D :D:D
C: go ninja go ninja GO!
C: hahahaha, ligisterna röker och dricker PEPSI, vilka ondingar :D
C: SHREDDER ÄR JU DARTH VADER!
C: "this is your family... I AM YOUR FATHER!"
C: och outfiten och rösten och OMG :D
C: alltså, turtles är typ femton år gamla och stenkåta på en tjugofemåring? :D
C: han är den japanska versionen av darth vader
C: NINJA VANISH!
C: vad fan, borde inte bebop och rocksteady och krang vara med?
C: kommer de inte med förrän i nästa? :S
C: jag vill ju se vårtsvinet och noshörningen :D
C: och hjärnan :D
C: hahaha, broadzilla .D
C: jag älskar den här filmen ^^

Sjukt bra ^_^
Filmen får FYRA pizzaslices av FEM.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

ÄLSKAR! :D Michelangelo är min favvoturtle & Krang min favvokaraktär :D

2007-05-07 @ 08:18:20
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Krang är störtkool :D
Besviken dock, Shredder var snyggare som tecknad! :o

2007-05-07 @ 10:43:49
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0