You awful me

Idag skall jag städa! Det ni! Skall bara hitta lite kläder samt sätta upp håret så att jag slipper ha det hängande i ansiktet så skall jag sätta igång. Jag önskar att jag kunde öppna balkongdörren, men det står en massa jobbargubbar där utanför och jag har ingen lust att svassa runt här inne med dem blängandes utanför. Jag får vädra senare, när de slutat jobba, helt enkelt.

NÅGOT gör mig stressad, försöker komma på vad. Dels är jag nog lite stressad över tentaresultatet, och dels över att det är så stökigt här, men inget av det borde ju locka fram så vreda drömmar? Får fortsätta fundera vad det är som gör mig så uppriven att jag vid tre sovtillfällen i rad drömt maror.

Om jag orkar städa klart skall jag ta lite bilder på min supersnygga lägenhet så får ni se om ni vill! Finns säkert någon av er därute som är nyfiken på hur en småstadszombie bor. I will please you genom att publicera väldstädade pixxors här sedan då. Ja, såvida jag blir klar alltså, min röra får ni klara er utan att se :P

Dags att hitta kläder och get going.
(Grendel spelar i mina högtalare, men även i Kalmar på lördag. VILL SE! :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0