What you wanna call me a murderer for? I've never killed anyone!

Min nacke är otroligt stel just nu. Lagom irriterande. En massage hade suttit fint! *hint hint nudge nudge*

Dags att komma igång med uppsatsskrivandet. Jag har kommit på typ två saker jag kan skriva om: Betydelsen av "stans" i ingenstans och någonstans, och gotländska böjningar. Jag vet inte ens om det är något man får skriva om. Men hallå, tre till fem språkliga fenomen?! Vi pratade ju om tungrots-R när vi höll vårt föredrag häromdagen, då måste jag ju få lov att skriva om ett annat dialektalt språkligt fenomen.

Min nacke stör mig, dock! Den är öm och stenhård. Ynk ynk! Och när jag ändå gnäller vill jag be att få påpeka att mitt lillfinger fortfarande är ur spel; det gör ont och det är rött och svullet. Utöver det har jag ett blåmärke på höften som jag inte har en blekaste var det kommer ifrån, samt ett skrubbsår på mitt smalben som uppstod någongång under kvällen på Vogon häromveckan. Jag minns dock ingenting. Wohoo...

Jag vill se på film. Jag skall se ifall jag kan få igång datorn via tv:n idag, det hade varit swell. Då hade jag förvisso inte haft en chans att komma någonvart med uppsatsen, så jag får låta bli det tills vidare... Frrr. Zombie vill inte alls skriva uppsats, Zombie vill äta hjärnor och spela WoW.

Nu skall jag klä på mig. Naken är dåliga kläder.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Naken är bästa kläderna ;)

2007-05-01 @ 11:47:57
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Ja, fast jag tappar koncentrationen om jag är naken när jag skall göra viktiga saker :D

2007-05-01 @ 11:53:22
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0