Verräter

Vinter är femtioseeeex. Nu är jag imba igen och gör bra saker :)
Vid femtiosju får jag använda bra handskar, och vid femtioåtta kommer jag att slakta allt i min väg! Ja, bortsett från alla som är högre level än mig, alltså. Men alla som är... tio levels under! Nu djävlar!

Jag är världens elakaste ganker. Jag gankar ALLTID och BARA de som nästan dör i strid mot mobs. Pow-pow-POW, oneshot pyroblast, honor points till mig.
Förlåt, om någon av er läser här. Men jag blir så rädd för folk med full HP :(

Nu skall jag sova, jag är ninjatrött och måste städa och fixa och tvätta och shoppa imorgon. Och kanske äta lite också :P

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mig (FILOSOFISKA SMULOR i min matlåda)

Du får gärna äta min hjärna. Eller jag menar du får hjärna äta min gärna :)

2007-05-10 @ 08:56:01
URL: http://godtrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0