The night cuts through her skin

Om inte Shock har de här hemma blir jag ledsen i ögat:


Jag skulle kunna ha dem, min svarta overbustkorsett och en ombyggd bh, så har jag en outfit till nästa Vogon. Skofronten blir det värre på; jag har dödsdålig balans när jag är onykter och vetefan om jag vågar hiheels då, men å andra sidan kräver ju outfiten sina heels... Fast jag kan ha de rödsvarta. De är typ mina högsta men ändå har jag inga problem att gå i dem. Så det kan gå :o

Har inte ens börjat leta efter passet. Jag har ju vodka hemma så det är ju ingen panik, men ändå...
Får gå till tygaffären på måndag och se om de har frills och shiny things och rosetter och glittrande saker och så vidare. För enkelhetens skull får allt gå i rött och svart, då behöver jag inte felmatcha. Rött och svart är ändå snygga färger, så.

För övrigt säljer Shock jättesöta bikinis såg jag på deras hemsida, men ...eh... samma storlek uppe och nere? Skulle inte tro det, puckon. Jag kan bara köpa när man får köpa delarna för sig. Jag har typ 36 nertill och typ åtminstone 38 upptill; en trettiosexa blir för LITEN upptill och en trettioåtta blir alldeles för STOR nedtill. Tack du.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Det är så jävla praktiskt då det går att köpa separata delar, varför har inte alla tillverkare/försäljare fattat det?!

2007-05-05 @ 12:33:00
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Ja, det stör mig som fan att jag skall få köpa fula bikinis, eller bikinis som sitter fel på ena stället :(

2007-05-05 @ 14:26:19
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0